Mar 24, 2012

Peraduan SEO Lelaki Kacak

Setelah lebih seminggu Peraduan SEO [Search Engine Optimization] Lelaki Kacak berlangsung, akhirnya aku sertai juga pertandingan ini dengan entri Lelaki Kacak Berani Untuk Gagal. Peraduan yang dianjurkan oleh Titan ini mengundang cabaran peserta untuk bermain dengan kata kunci yang diberikan.

Aku telah sertai cabaran SEO sebanyak 2 kali, belum boleh masuk geng lelaki kacak lagi. Hehehe. Aku sebenarnya masih belum tahu dengan mendalam mengenai SEO apa lagi bermain dengan keywords panas yang dapat mengundang trafik untuk blog. Paling bagus pun aku hanya dapat tempat kedua sahaja dalam cabaran SEO Kraftangan Dan Aku yang dianjurkan oleh Ligakampung Dot Com.

lelaki kacak

Aku sertai Peraduan SEO Lelaki Kacak ini kerana mahu terus belajar bagaimana cara mendapatkan trafik dengan menggunakan kata kunci yang sesuai. Bagaimana mahu menulis entri yang baik dan bagaimana mempengaruhi enjin carian untuk berada pada kedudukan yang baik.

Kalau korang rasa korang berani untuk gagal dan tidak takut menang, korang boleh sertai cabaran SEO Lelaki Kacak ini. Sehingga hari ini sudah hampir 50 blogger kacak Malaysia telah menyetainya.

No comments :

Post a Comment